Friday, January 1, 2010

mari berjiwang~

Friday, January 1, 2010


apa yang kau rindu dengan hatimu
menanti rindu kan berakhir pilu
apa yang kau harap dari cinta?
mengharap cinta hanya menghadirkan luka…


mencintai bukan untuk dicintai..
mencintailah tanpa harapan
mencintailah dengan ketulusan
jangan mencintai dengan harapan


kerana
hanya kecewa yang kan kau raih..
belajarlah mencintai dengan hati
bukan dengan ego atau dengan nafsu..
kerana cinta dengan hati adalah yang abadi...














Mungkin
rasa itu
tak ada dihatimu. . .
Mungkin
derasnya aliran darah ini
tak ada di nadimu. . .
Mungkin
kau tak dapat merasakan
hembusan nafas yg menggebu ini. . .
Tapi
dapatkah kau temukan seseorang
yang bisa membuatmu merasakan seperti itu di hatimu..?













malam yang sunyi …
tanpa bintang - bintang
yang biasa bersinar terang …
seperti hatiku yang kini sedang kelam …
dirundung mendung yang sangat tebal …

wahai angin laut di sana…
fahami jeritan hatiku yang sunyi …
tolonglah aku dari derita yang tak kunjung selesai …
tariklah aku dari kelamku …

adakah seorang kekasih yang sungguh mencintaiku …
bukan kekasih yang tinggalkan ku di saat kegundahan …
adakah cinta yang abadi untuk ku …
bukan cinta yang selalu menghilang dalam suramnya hati …

aku hanya ingin ketulusan …
aku hanya mendambakan kebahagiaan dari cinta …
aku hanya mengharap kesetiaan yang abadi …
datang padaku hari ini, esok dan seterusnya …












5 comments:

Veraa said...
This comment has been removed by the author.
Blur Gurl said...

yaiiiii..... wek2... juyung... eh salah... jiwang.... ba, bejiwang ja la... nti saya join.... kakakaka....

Ms Beth said...

erkk! elbo! delete comment ko..
kalo dia trbaca~misunderstanding nnt..
ni bkn dtujukn utk dia pun..saja2~

Veraa said...

hahaha..alamak..sy delete la ahh..nanti dia salah paham pla~menyeramkan..huk3~*uwekkk* =D

Ms Beth said...

hahaha~
bagus2..
nanti perasan pla org 2..

Post a Comment

 
Design by Pocket